poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Kilka słów o mnie.




Parę osób prosiło mnie, żebym napisała coś o sobie. Więc dobrze, postaram się napisać jak najwięcej. Otóż mam na imię Dominika, chociaż wolę, kiedy znajomi mówią do mnie Domi. Mam 15 lat, idę teraz do 3 gim. Z natury jestem brunetką, ale teraz mam czarne włosy. Na co dzień się nie maluję, nie mam żadnego kłopotu żeby wyjść bez makijażu. Słucham rapu i metalu, tak, rap moim życiem. Mam wspaniałego chłopaka. Co do opowiadań, to tak, niektóre są oparte na mojej historii, ale tylko niektóre. Może z 2-3 nie pamiętam już dokładnie. Piszę najczęściej kiedy mam doła, co na pewno widać po treści opowiadań. To mi bardzo pomaga uspokoić się i wyciszyć. Moje życie jest pełne niespodzianek i przeciwności losu. Może kiedyś opiszę więcej swoich historii, jednak nie obiecuję, bo jest to trudne. Na koniec dam Wam parę moich zdjęć. Oraz jeżeli macie jakieś pytania, to zapraszam Masz pytanie? Kliknij tu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz